Wakacyjny porządek prawny – sprzedawaj legalnie i zyskaj spokój!
Wykorzystaj wakacje na uporządkowanie sprzedaży online! Moje wzory dokumentów prawnych pomogą Ci krok po kroku osiągnąć pełną zgodność z prawem eliminując ryzyko kar. Ciesz się spokojem i skoncentruj się na rozwijaniu swojego biznesu!


Niech zgadnę...
- Próbujesz stworzyć swoją własną politykę prywatności i plików cookies, ale nie jesteś pewna, czy zawarłaś w nich wszystko, co trzeba?
- Chcesz działać zgodnie z prawem, ale po chwili czytania paragrafów łapiesz się na tym, że nie wiesz o czym czytasz?
- Co chwilę słyszysz o zmianach w prawie i nie potrafisz za tym nadążyć?
- Ciągle zastanawiasz się, czy pod względem prawnym wszystko na Twojej stronie jest ok, bo z każdej strony straszą o wysokich karach nakładanych przez prezesa UODO?
- Chcesz mieć pewność, że wszystkie dokumenty prawne na Twojej stronie są poprawne, ale jednocześnie nie chcesz wydawać milionów monet na konsultację u prawnika?
- Szukasz konkretnych rozwiązań prawnych, które zapewnią Ci bezpieczeństwo?

Czy choć na jedno pytanie odpowiedziałaś TAK?
Mam dla Ciebie rozwiązanie, dzięki któremu szybko i łatwo zdobędziesz tę pewność w swojej sprzedaży online! Wzory dokumentów prawnych – ale nie byle jakie! W specjalnej, limitowanej czasowo ofercie!
OPCJA NR 1: 10 starannie dobranych dokumentów dla sprzedaży online
OPCJA NR 2: 10 starannie dobranych dokumentów dla sprzedaży online z indywidualną konsultacją wdrożeniową
A jeśli nie potrzebujesz tak szerokiej oferty: skorzystaj z -30% na cały asortyment i wybierz tylko to, co potrzebujesz
Które kwestie zaopiekują u Ciebie moje wzory dokumentów dostępne w pakiecie:
Regulamin
Pomoże Ci w jasny sposób określić zasady zakupu, płatności, dostawy i zwrotów, co zwiększy przejrzystość i bezpieczeństwo transakcji dla Ciebie i Twoich klientów.
Polityka prywatności
Pomoże Ci w ochronie danych osobowych Twoich klientów, spełniając wymogi prawne i budując zaufanie poprzez transparentne informowanie o sposobach gromadzenia, przechowywania i wykorzystywania tych danych.
Newsletter
Pomoże Ci w zgodny z prawem sposób informować subskrybentów o zasadach przetwarzania ich danych, co zapewni zgodność z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
Opinie
Pomoże Ci w legalny sposób pozyskiwać i publikować opinie klientów, zapewniając zgodność z przepisami i budując wiarygodność Twojej firmy poprzez autentyczne recenzje.
Formularze
Pomoże Ci w sprawnym i zgodnym z prawem zbieraniu niezbędnych informacji od klientów, ułatwiając procesy administracyjne i zwiększając efektywność komunikacji.
Dodatkowo
Wiele innych przydatnych wzorów dokumentów prawnych, takich jak: wzór umowy o współpracę, wzór wezwania do zapłaty, wzór klauzuli RODO, regulamin konkursu w SM i inne...
Musisz wiedzieć, że sytuacji, które wiążą się z określonymi obowiązkami prawnymi jest coraz więcej:
Każda strona internetowa powinna mieć załączoną do wglądu politykę prywatności.
Sprzedaż online zobowiązuje do stworzenia regulaminu sprzedaży.
Przy publikowaniu opinii należy informować, czy i jak są one weryfikowane.
Pierwszym elementem ochrony danych osobowych jest podpisanie z klientem klauzuli informacyjnej.
Prowadzenie newslettera wymaga spełnienia dodatkowych wymogów prawnych.
Wszelkie transakcje należy realizować na podstawie umów, aby były bezpieczne.
Aby korzystać z cudzego wizerunku lub treści należy posiadać zgodę właściciela.
Ale nie martw się! Mój pakiet zrealizuje wszystkie te wymogi!

Moje wzory dokumentów są dla Ciebie, jeśli:
- jesteś osobą początkującą i dopiero planujesz sprzedawać online
- już sprzedajesz online - niezależnie czy przed social media, mail, sklep internetowy czy OLX
- potrzebujesz zaktualizować dokumenty prawne do dłuższym czasie (ostatnie duże zmiany prawne dla sprzedaży online były 17 lutego 2024 r.)
- chcesz prowadzić legalnie sprzedaż bez stresu o kary, czy roszczeniowych klientów
- masz dość ciągłych niedomówień i teoretycznej wiedzy prawnej
Sprawdź, co zyskali moi podopieczni po wypełnieniu dokumentów i wdrożeniu aspektów prawnych w ich biznesy razem ze mną
Paulina
dietetyk kliniczny – prowadzi firmę 2 lata
Dagmara
fizjoterapeutka uroginekologiczna
Adrianna
fotografka – stawia pierwsze kroki w biznesie
Kacper
dietetyk – prowadzi działalność nierejestrowaną
Klaudia
dietetyk kliniczny
Nie tracisz czasu
Nie będziesz tracić czasu na nieudolne próby tworzenia ważnych dokumentów na własną rękę.
Nie rozgryzasz prawniczego żargonu
Nie będziesz się zastanawiać nad prawniczym językiem i strukturą dokumentu, bo wystarczy, że w odpowiednich miejscach dostosujesz wzór pod swój przypadek i… gotowe!
Czujesz uglę
Odetchniesz z ulgą, kiedy uświadomisz sobie, że nie musisz już czytać prawniczych paragrafów.
Rok urlopu od prawa
Gdy tylko zajdą zmiany w prawie, otrzymasz aktualizację wszystkich wzorów przez 365 dni.
Oszczędzasz pieniądze
Zaoszczędzisz pieniądze, które wydałabyś na konsultacje z prawnikami lub… kary.
Zyskujesz pewność
Będziesz mieć pewność, że działasz zgodnie z prawem.
Skorzystaj ze specjalnej oferty i zyskaj pewność w działaniu!

Pakiet Premium +
1199 zł 599 zł
599,00 zł brutto zawiera 23% VAT
najniższa cena sprzed ostatnich 30 dni 1199 zł
Pakiet zawiera:
- Wzór regulaminu sprzedaży
- Wzór regulaminu newslettera
- Wzór polityki prywatności i plików cookies
- Wzór regulaminu udostępniania opinii
- Wzór umowy o współpracę*
- Wzór wezwania do zapłaty
- Wzór regulaminu konkursu
- Wzór klauzuli RODO
- Wzór zgody na temat wizerunku
- Poradnik zawierania umów
- Wymagane checkboxy
- Aktualizacja 365 dni
- Moje wsparcie mailowe w zakresie każdego z dokumentów
BONUS: Szkolenie, w którym krok po kroku wyjaśniam jak uzupełnić dokumenty!

Pakiet Premium +
z konsultacją wdrożeniową 1:1
1691 zł 949zł
949,00 zł brutto zawiera 23% VAT
najniższa cena sprzed ostatnich 30 dni 1691 zł
Pakiet zawiera:
- Wzór regulaminu sprzedaży
- Wzór regulaminu newslettera
- Wzór polityki prywatności i plików cookies
- Wzór regulaminu udostępniania opinii
- Wzór umowy o współpracę*
- Wzór wezwania do zapłaty
- Wzór regulaminu konkursu
- Wzór klauzuli RODO
- Wzór zgody na temat wizerunku
- Poradnik zawierania umów
- Wymagane checkboxy
- Aktualizacja 365 dni
- Moje wsparcie mailowe w zakresie każdego z dokumentów
- KONSULTACJA WDROŻENIOWA 1:1
BONUS: Szkolenie, w którym krok po kroku wyjaśniam jak uzupełnić dokumenty!
PAKIET TYLKO DLA 5 OSÓB!

Wzory dokumentów dla sklepów internetowych -30% taniej!
Sprawdź poszczególne dokumenty:
- Wzory dokumentów dla sklepów internetowych (PAKIET)
- Wzory dokumentów dla sklepów internetowych + NEWSLETTER (PAKIET)
- Wzory dokumentów dla stron www + NEWSLETTER (PAKIET)
- Wzór regulaminu sprzedaży
- Wzór regulaminu newslettera
- Wzór polityki prywatności i plików cookies
- Wzór regulaminu udostępniania opinii
- Wzór regulaminu konkursu
- INNE
BONUS: Szkolenie, w którym krok po kroku wyjaśniam jak uzupełnić dokumenty!
Na etapie finalizacji zakupu w odpowiednim miejscu wpisz kod WAKACJE24 i zrób zakupy -30% taniej!
To jeszcze nie wszystko! 🎁
Każdy, kto w dniach 22-25.07.2024 dokona zakupu w moim sklepie niezależnie od wartości, otrzyma prezent niespodziankę o wartości 199 zł, której nie ma w moim sklepie internetowym, a która jest niezbędna dla KAŻDEGO sprzedawcy online.
Pospiesz się!
Do końca specjalnej oferty zostało tylko:
Sprawdź, co inni mówią o współpracy ze mną
















Ale Judyta, jak ja sobie poradzę z wypełnieniem tych dokumentów?
Dokumenty dostosowane są do wprowadzania Twoich modyfikacji. Włączając dokument w formacie DOC, po prawej stronie wyświetlą Ci się moje komentarze i wskazówki dotyczące treści. Na ich podstawie możesz uzupełnić dokumenty pod własny profil działalności.
Będziesz mieć również dostęp do szkolenia, gdzie krok po kroku wyjaśniam jak wypełniać dokumenty, tłumaczę „z prawniczego na nasze”. Pamiętaj też, że zawsze w tym zakresie możesz liczyć na moje wsparcie, wystarczy, że napiszesz do mnie wiadomość!

Dlaczego możesz mi zaufać?
Cześć, z tej strony Judyta! Jestem adwokatem i specjalizuję się w prawie dla biznesu. W szczególności pomagam osobom działającym w branży e-commerce. Zależy mi na tym, aby moje klientki nabrały pewności, że kwestie prawne ich działań są poprawne i aktualne.
Sama prowadzę firmę i wiem, z czym to się je – ilość spraw, o których musimy pamiętać potrafi czasem przytłoczyć! Tym bardziej cieszę się, że mogę odciążyć chociaż z części tych obowiązków moje klientki!
FAQ
Jak mam korzystać ze wzorów dokumentów?
Dokument dostosowany jest do wprowadzania Twoich modyfikacji. Włączając dokument w formacie DOC, po prawej stronie wyświetlą Ci się moje komentarze i wskazówki dotyczące treści. Na ich podstawie możesz uzupełnić dokumenty pod własny profil działalności.
Pamiętaj, że zawsze w tym zakresie możesz liczyć na moje wsparcie, wystarczy, że napiszesz swoje pytanie na: sklep@judytasobolak.pl
UWAGA! W ramach tej kampanii otrzymujesz dostęp do szkolenia, gdzie krok po kroku omawiam dokumenty dla sprzedaży online do wypełnienia.
Czy oferta specjalna jeszcze się powtórzy? Bardzo chciałabym skorzystać, ale dziś nie mam rezerwy finansowej...
Oferta specjalna w takiej formie na pewno się nie powtórzy. Dodatkowo, od września wzory dokumentów idą w górę (jak dotąd nie robiłam podwyżek, a mamy już kilkakrotnie podniesioną płacę minimalną plus inflacja wywindowała w górę).
Ale mam dla Ciebie na to sposób – raty 0%. Kliknij w link i pobierz dokładną instrukcje, jak skorzystać z opcji rat: INSTRUKCJA
Czy wzory dokumentów bazują na aktualnym stanie prawnym?
Wszystkie wzory dokumentów są na bieżąco aktualizowane. Dodatkowo, w ciągu 365 dni od dnia zakupu korzystasz z usługi aktualizacji, którą przesyłam Ci kiedy prawo się zmienia.
Co w sytuacji, kiedy zmieni się prawo dotyczące e-commerce?
Aktualizacja 365 dni to dodatkowa usługa, dzięki której przez pełen rok będę trzymała pieczę nad zgodnością z prawem zakupionych przez Ciebie wzorów. Jeśli przez ten czas zmieni się prawo, zostaną wprowadzone nowe regulacje czy obowiązki, ja dostosuję wzór do tych zmian, a następnie wyślę go do Ciebie za 0 zł! Po roku możesz zakupić aktualizację na kolejny rok za kilkadziesiąt złotych.
Kiedy otrzymam dostęp do dokumentów?
Od razu po zakupie otrzymasz wszystkie wzory dokumentów w wiadomości mailowej. Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz takiego maila napisz wiadomość na adres sklep@judytasobolak.pl
Na jaki okres otrzymam dostęp do wzorów dokumentów?
Na okres 365 dni, tj. na czas usługi aktualizacji.
Czy otrzymam fakturę?
Tak, po zakupie otrzymasz fakturę VAT na skrzynkę mailową.
Kancelaria Adwokacka
Judyta Sobolak
ul. Reformacka 6/6
35-026 Rzeszów
+48 698 895 907
kontakt@judytasobolak.pl